اتوبوس های تک کابین خطوط شبانه"BTR" استاندارد یورو3 دارند/اتوبوس های دوکابین نیازمند اورهالمدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه در بیشتر خطوط بی. آر. تی اعم از خط 1،4و7 از اتوبوس های دوکابین بصورت شبانه روزی استفاده می شود، - اتوبوس های تک کابین خطوط شبانه"BTR" استاندارد یورو3 دارند/اتوبوس های دوکابین نیازمند اورهال مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه در بیشتر خطوط بی. آر. تی اعم از خط 1،4و7 از اتوبوس های دوکابین بصورت شبانه روزی استفاده می شود، گفت: اتوبوس های تک کابین بکارگیری شده در خطوط بی. آر. تی که شب ها سرویس دهی می کنند، دارای استاندارد یورو 3 هستند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان سنندجی در توضیح اظهارات عضو شورای اسلامی شهر مبنی بر بکارگیری اتوبوس های تک کابین فرسوده که میزان آلایندگی آنها زیاد است، برای جابه جایی مسافران در ساعت پایانی شب در خطوط بی آر تی گفت: اتوبوس های دوکابین، روزانه به صورت 2 شیفت در خطوط بی آر تی سرویس دهی می کنند، از این رو در ساعات پایانی شب برای اورهال از خط خارج می شوند. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه اتوبوس های دوکابین نیازمند سوخت گیری، نظافت و اورهال شدن هستند، تصریح کرد: در ساعات پایانی شب تا 5:30صبح در برخی خطوط بی. آر. تی از اتوبوس های تک کابین با استاندارد یورو3 استفاده می شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |